tirsdag den 24. juni 2014

I drivhuset...

...vokser og vokser det. Jeg måtte ud og binde yderligere op, da vi kom hjem fra ferie, idet tomatplanter og agurkeplanterne væltede ud over det hele.

Næste år vil jeg ønske mig nogle spiraler til opbinding istedet - det andet her er blevet lidt rodet.


Den er nu plukket og spist :-D

Lidt ekstra opbinding.
Honningmelonplanterne trives også - de får lov at brede sig på jorden - så må vi se om det er en fejl...


Små tomater titter frem.
Pelargonien trives.

Det samme gælder den smukke hibiscus.


Et hurtigt kig ind...

Mon ikke New Dawn snart viser sig rigtigt?




2 kommentarer:

  1. Det er herligt at kunne høste egne agurker og snart tomater i drivhuset - det kan være helt svært at følge med.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er altså skønt! Men ja, selv med kun 2 agurkeplanter, kan jeg godt se, at vi vist ender ud med mere end der lige spises, så jeg må vist i syltebogen og hente inspiration :-)

      Slet