mandag den 16. maj 2016

SUK!

Sagde min mand - så højt, at naboerne undredes - og så fandt han spaden frem! Fra tanke til handling behøver der ikke være så langt, og da jeg i sidste uge begyndte at pusle lidt med ideen voksede den hurtigt på mig, og vupti: I dag har jeg et nyt bed med støbte kanter!


'

Og så har jeg glædet mig til denne fine sag kom - en smuk rund bænk var nemlig hvad mine unger (8helt uden hjælp fra far naturligvis) forærede mig til mors dag. Desværre var det ene sæde flækket, så vi venter lige på pakkeposten før den kan endeligt samles.

 

16 kommentarer:

  1. Der er vist mange mænd, der sukker, når vi får nye idéer, og det gør vi jo tit. Sikken et flot bed og den runde bænk er fantastisk.

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha ja, de stakkels mænd 😉 Og tak, vi er også svært tilfredse med resultatet 🙂

      Slet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Uh, hvor køber man sådan en bænk???

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er købt ved vidaxl.com (mener manden min) 🙂

      Slet
  4. Hmmm hvad siger robbie til det?

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er slet ikke blevet inkluderet i beslutningsprocessen (det blev Jens forresten heller ikke!) 😄

      Slet
  5. Hmmm hvad siger robbie til det?

    SvarSlet
  6. Hi min mand har også sukket en del gange denne sommer, de skal bare have lidt kærlighed så kører gravemaskinen igen ;-)) Det ser virkelig godt ud med det nye bed og smuk bænk også, de sorte stole i forgrunden hvor er de fra, de er også rigtig fine.

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er også blevet kræset lidt om den stakkel som ligger på sofaen med øm ryg 😄

      Stolene er købt ved Jysk for en måneds tid siden 🙂

      Slet
  7. fra tanke til handling hva...Det gik stærkt. Jeg har selv gravet ud til bed i haven i dag, lange arme og lidt træt i ryggen, husk at rose din mand, hvis han har stået for knoklearbejdet. Flot i øvrigt, og plads til nye planter.
    Henrik

    SvarSlet
    Svar
    1. Han fik både hjælp OG ros, så kan det vist ikke blive bedre :D og med masser af plads til nye skønne planter!

      Mange hilsner
      Stella

      Slet
  8. Så flot det nye bed er blevet. Det bliver rigtig flot når der er plantet smukke blomster. Så kan I også sidde på bænken og nyde bedet.
    Bænken er flot og du bliver sikkert lige så glad for den, som jeg er for min. Den giver haven et specielt indtryk og man kan både finde skygge og solskin :-)
    Kh
    Kirsten

    SvarSlet
    Svar
    1. Sådan en bænk giver nemlig lige en helt speciel stemning og jeg glæder mig til alle de lune sommeraftener jeg skal nyde under æbletræet med duften af udsprungne stauder i næsen!

      Mange hilsner
      Stella

      Slet
  9. Hold da op, lækkert med sådant et bed og sikke en masse dejlig plads til nye planter! Lidt af et projekt din mand har udført her - både grave ud og støbekanter? Han har gjort det godt!
    Hilsen Henrik Havehjerne

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, han er ikke værst - selvom han fik en hånd med til graveriet ;-) Og tak!

      Mange hilsner
      Stella

      Slet