lørdag den 21. juni 2014

Ferietid

Ferietid har vi været så heldige, at have haft herhjemme den sidste uges tid, og er derfor netop hjemvendt fra Spaniens sol og varme. Jeg havde inden tid sørget for lidt læsestof her på bloggen, men kan se der alligevel er gået lidt rod i det, og det her indlæg om mine lavendler nåede vist aldrig rigtig frem, og ihvertfald ikke som planlagt, så her kommer det, og så følger der mere om Spaniens flora og hvordan det står til her i haven (har i øvrigt lige spist de første jordbær efterfulgt af en skoleagurk, det er altså godt!).

-------------

Jeg elsker simpelthen lavendler - udover at de holder længe, dufter fantastisk og er smukke at kigge på, så bringer de minder frem om barndomsferier til Sydfrankrig. Det må da være win-win! :-) Jeg blev heldigvis den lykkelige ejer af tre kæmpe kupler da vi overtog huset her, og de smider villigt om sig med afliggere, så jeg har indtil videre fyldt 6 krukker med lavendler på terrassen også.











Ingen kommentarer:

Send en kommentar