mandag den 13. juni 2016

En drøm om et udekøkken

Dette indlæg skulle have været ud i aftes, men det glemte jeg - jeg sad nemlig og rockede med på Thunderstruck, da AC/DC lagde vejen forbi Aarhus. Det kommer istedet nu 😉

Som endelig er blevet realiseret! Siden vi byggede garagen for tre år siden, har vi haft en idé om dette projekt, men det ene barn tog ligesom det andet, så tiden fløj forbi, men nu fandt vi endelig tid og manden fik det sat op.

En lækker egetræsbordplade, en stor porcelænsvask og så overvejer jeg om vi skal have et gasblus derude, så man kan koge en grydefuld kartofler e.l. når man står der og griller. Jeg glæder mig til at få det rigtigt i brug, men er allerede svært begejstret for bare at have et sted at vaske hænder ude og tappe et glas vand. Det skal vi nok blive glade for! 


Den lille vogn er fra Ikea, og blev et alternativ til at sætte hylder op, og den lille blå hylde overvejer jeg stadig om, skal op at hænge. Og om jeg måske skal have en mere, så de kan hænge i fint fællesskab. Den er forøvrigt fra Søstrene Grene.



9 kommentarer:

  1. Så fandt jeg også din blog... :o) Sikke et dejligt udekøkken I har begået, og en håndvask i haven er skøn luksus.

    SvarSlet
    Svar
    1. Velkommen til ;-) Og tak - ja, en dejlig luksus!

      Slet
  2. Det er så fedt når drømme projekter endelig bliver færdig, jeg kender det her er projekterne også nogen gange længe under vejs. Det er blevet rigtig fint jeres nye udekøkken,det skal i nok blive glad for.

    SvarSlet
  3. Kære Stella, dejligt når det lykkes og man er glad for det der er skabt. Det skal nok blive rigtig godt og jeg er sikker på at dine drømme nok skal kunne realiseres.
    Flot ser det ud
    Kh
    Kirsten

    SvarSlet
  4. Hej, det er da det skønneste udekøkken I har - så gør det ikke noget hvis den danske sommer viser sig fra den lidt våde og kolde side
    Genialt
    God uge
    Annette

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, nu kan vejret bare komme an, for vi kan stå trygt og tørt og forberede sommerlækkerier :-)

      Slet
  5. Dejligt med godt håndværk, jeg kan se det er en murer og bygherre der taler samme sprog. Gedigne materialer og en varig arkitektur, det er en fornøjelse at se. Ang. blus i udekøkkenet, det er et must, jeg har selv købt en enkelt indutionsplade i IKEA, 349 kr, det er både billigt og meget nemt ar holde. kun strøm, og læber ikke tør mit i kogningen, eller til hvis man har brug for at indkoge frugt, mv i efteråret.
    Venligst
    Henrik

    SvarSlet