mandag den 27. juli 2015

Besøg i Haven i Hune

Som tidligere nævnt fik jeg her i juli et gensyn med Haven i Hune ved Blokhus. Den var på sit højeste med roser og stauder lige nu og de i sig selv var smukke. Desværre var det som om, at haven er gået lidt i forfald i forhold til da jeg var der sidste år på samme tid; det hele var ved at blive en tand for vildtvoksende og flere af stierne var nærmest umulige at trænge sig igennem, da bedene vokser sammen på kryds og tværs. En skam i mine øjne - vildt er smukt, men alt med måde.

Billeder er der desværre ikke så mange af, da der dels var mange mennesker, dels var det strålende solskin, hvilket jeg synes er svært at fotografere ordentligt i (med mit kamera, anyway). og sidst, men bestemt ikke mindst, havde jeg en lille dame hængende på maven i et vikle, som krævede lidt opmærksomhed. Mit besøg sidste år er til gengæld vældig veldokumenteret, se det her.











Ingen kommentarer:

Send en kommentar