lørdag den 2. maj 2015

Så vidt, så godt...

I dag har vejret jo været væsentligt bedre end i går, så vi har været ude hele dagen, og det betyder at det har rykket en del på legehusbyggeriet - huset står faktisk så færdigt som det kan blive, indtil vi får købt shingles til taget. Imorgen skal min mand så igang med at lægge terrassebrædderne. Senere skal huset males, men vi er endnu ikke sikre på farven - måske sort, måske gråblå - hvem ved hvad vi ender med :-)



Imens manden min var i sving i haven i formiddags, cyklede jeg en tur i Bilka - og det er altså her det går galt. Jeg burde så småt forbydes adgang til Bilkas havecenter, men det ser ikke ud til, at min mand har opdaget nødvendigheden af et sådant forbud endnu - heldigvis! Med hjem kom endnu engang lidt, nemlig en vingetobak, et par bacopa og nogle nelliker. Det er dog kun de fine bacopa jeg har husket at tage et nærbillede af derude.


Til sidst må jeg lige vise de skønne forglemmigej, som bare står med det fineste lyseblå flor lige nu.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar