onsdag den 19. november 2014

Tyvstart

November er grå og trist, decembers hygge alt for kort - så jeg tyvstarter altså julepynten lidt hist og her, hvor jeg kan snige det ind.

Inde betyder det fade og vaser med kogler og en lyskæde hist og her... Samt nogle glaskugler indkøbt igår, som jeg ikke nænnede at pakke væk.




Og koglerne ovenfor er forøvrigt dem jeg viste for lidt tid siden, som var lagt til tørre for at åbne sig, men dem viser jeg lige tættere på i et andet indlæg.

Ude gælder det lyskæder, her har jeg dog kun sat op på terrassen idag - på fortrappen venter jeg lige en uge endnu. Her er der til gengæld flyttet en elwoodi fra Bilka ind, omgivet af mos - pønser på lidt pynt i bunden på mosset, men skal lige finde ud af hvad.

Jeg skal vist have skiftet de limegrønne lys i lanternerne ud, de er ikke så julede :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar