lørdag den 2. august 2014

Weekend i drivhuset

Jeg var ved at have et par hængepartier i drivhuset, men det kom jeg efter i dag. Der blev ryddet op (og ud), fejet sand ned imellem fliserne igen, fjernet edderkopper (et minus må der jo være ved at være drivhusejer...), klippet lidt i planterne, bl.a. melonplanten, som stadig ikke har sat ordentlige meloner, blev klippet godt tilbage. Resultatet blev rigtig fint, og der er nu rart at kigge ind igen.



Jeg roder lidt.

Ja, en del faktisk.

Sand mellem fliserne var ved at blive min dårlige samvittighed, men nu er det ordnet og det ser bare rigtig godt ud.

Fint og ryddeligt på hylden igen.

Drivhuset byder nu varmt velkommen til et kig indenfor - dejligt!

Ind kom også et par nye pelargonier - 15 kr i Bilka! Dem skal jeg nok få blomster på igen.

Her den "gamle" pelargonie derinde, den blomstrer nu igen, efter en nedklipning.

Se nu her far og mor: Der er faktisk liv i kiwiplanten hjemme fra jer, selvom jeg dødsdømte den forleden!

Tomater i lange baner, skønt!

Hermed dagens høst :-) Sådan en portion plukker jeg dagligt så småt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar