torsdag den 29. maj 2014

En aften i haven

I dag har vi været hid og did, men her til aften fandt vi tid til at komme i haven. Først og fremmest er min mors dags gave endelig dukket op, så manden har været igang med at sætte spir på drivhuset - det bliver SÅ fint!


Derudover har vi været forbi Bauhaus et smut og udover at vi nu er de lykkelige ejere af en trailer, fik jeg også lidt honningmelonplanter, en gul cherrytomat, tre hvide kongelys og en lille georgine med hjem.


Og så vil jeg da lige vise mit højbed, som bugner. Der er hovedsalat, pluksalat, rucola og ærter (og jordbær i det man kan se i baggrunden).

  

Så sprang klokkebusken 'weigela bregela' ud.


Stjerneskærmen er bare så fin lige nu!


Til slut, inden vi stak af ind i sofaen, fik jeg endelig plantet alle de geranier ud, som jeg fik for et stykke tid siden, så nu kan vi nyde alle de fine geranier efterhånden som de blomstrer. Jeg glæder mig til det hele vokser til og lukker sig som et grønt tæppe med skiftende blomster.
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar