tirsdag den 20. januar 2015

Tilbageblik sommer 2014

Sneen daler ude og temperaturene er faldet til frysepunktet, men herinde snupper jeg altså lige en tur tilbage til sommeren sidste år :-)

Clematis fuldt udsprunget.

Hængekøjen indbød til dasedage i skyggen.

Den store smukke georgine.

Æbleroser - ærgerligt duften ikke følger med billedet!

Discoveryæbler i modningsprocessen.

En af pelargonierne i drivhuset.

Den smukke stjerneskærm, som jeg glæder mig til at gense.

Indianermynten med sine skønne blomster.

Drivhuset gav i overflod og vi nyder stadig - her midt i januar - godt at agurkesalaten.

Lækre råvarer fra jord til bord.

Lathyrus i et væld af farver.

Sct Hansurt, som ligeså stille udfoldes.

Lidt sensommerindkøb til haven - billeder som disse minder mig om at jeg skal blive bedre til at samle krukker i grupper, frem for bare 2 eller 3.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar