tirsdag den 28. oktober 2014

Planer for haveåret 2015

Jeg er lige så stille gået i gang med at tænke over hvad der har været godt og skidt i år; hvad vil jeg gøre anderledes næste år, og hvad har virket godt i år. En af de ting der optager mig er nyttehaven, for selvom vi ikke har fået det optimale ud af vores afgrøder i år, da vi har været væk i perioder hen over juni-juli, så er det et område både min mand og jeg godt kunne tænke os at få mere ud af - men med 4 kvm højbed er det bare begrænset hvor meget man gøre. Derfor har jeg besluttet, at vi til foråret nedlægger højbedene og istedet graver hele det stykke ud, som bærbuskene afgrænser, og anlægger det som køkkenhave - så bliver der ordentligt plads til jordbærrene (som vokser helt tosset), ærter, salat, et par rækker gulerødder (som manden sukker efter) og hvad vi ellers skulle finde på.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar