torsdag den 28. august 2014

Stilheden brydes

De sidste par dage har været travle, men heldigvis fyldt med gode ting - men nu er jeg tilbage på min pind. Jeg har lige været på en rundtur ude, hvor jeg fik nippet her og der, såvel som at jeg endelig fik gravet 'New Dawn' rosen ned i jorden. Det var vist også på tide. Derudover er noget nyt på vej, nemlig en lupin, som stikker hovedet frem i år - det havde jeg ikke regnet med! Og så er Sct Hans Urt ved at blive rosa. Blommehøsten er også i fuld gang og jeg har været et smut i Bilkas havecenter og spendere lidt til efterårshaven, såvel som lidt flere forårsløg, men mere om det senere.

Den ensomme lupin, de andre venter vist til næste år. Er spændt på farven, for kan ærlig talt ikke huske hvad det er!

Den fine (og yderst yderst taknemmelige) Sct Hans Urt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar