søndag den 10. august 2014

Sjaske pjaske

Den sidste uge har budt på en byge i ny og næ, og de har været så velkomne! Alt er knastørt og krukkerne især har været svære at holde pæne i år, synes jeg. Det der med bare at vande løs fra vandhanen har jeg lidt svært ved, da det føles lidt som fråds, men det er slut nu - manden min har nemlig fået et regnopsamlingsanlæg sat op i det nye haveskur, så nu kan regnen bare komme an, så jeg kan komme ud og svinge vandkanden med god samvittighed! (Og som det ses har det allerede samlet godt op.)

I skrivende stund halvstormer det og er gråt - jeg har netop været ude og plukke en posefuld æbler til drengens dagplejemor, og det føltes altså lidt usikkert at stå der på en stol og strække sig efter de største æbler. Selvom det stadig er lunt ude, så kommer efteråret snigende.



Regnbyger i ugens løb.




Efter weekenden er tankene næsten fulde, men det var for mørkt til at tage et nyt billede nu :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar