onsdag den 6. august 2014

Aftentur i haven

Efter at aftenputningen var overstået, sneg jeg mig en tur rundt i haven med kameraet. Det er skønt på disse lune sommeraftener, som vi har haft i overflod af i år.

En af de nye pelargonier i drivhuset er begyndt at springe ud - så fin lysrosa farve!

Kiwiplanten folder sig lige så stille yderligere ud.

Min lille fyr hjalp i drivhuset i går, men har lidt svært ved det der med kun at plukke de røde :-)

Den gamle pelargonie er nu i fuldt spring igen.

Kapillærkasserne fyldes... Det bliver de gerne én gang om ugen.

Denne søde lille flagranke pyntede på en sangskjuler til vores bryllupsfest - den har fået nyt liv her i potterne i drivhuset.

Hver morgen fejer jeg barkflisen på plads og hver aften ser her sådan ud igen. Hm!

Sct Hans urt er en af mine absolutte favoritter, og nu varer det ikke længe før den atter springer ud.

Lidt blommer bliver det også til i år - har desværre ikke fået passet dem så godt denne sæson, så høsten bliver vist knap så god som de sidste par år.

Siddepladser her og der - det hygger.

Riddersporer i blomst - mente ellers først de skulle blomstre 2. år, men åbenbart ikke.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar