mandag den 9. juni 2014

Uge 23 i haven

Jeg sprang vist dette over i sidste uge, men nu kom jeg lige en tur rundt med kameraet på falderebet af ugen.

Oliventræ og salvie er nu begge godt igang. Forglemmigejen har desværre set bedre dage, tror snart den bliver plantet ud i haven.

Flittiglisen blomstrer og blomstrer...

Det samme gør bellis, og Sct. Hans urten bag vokser også godt.

En clematis og Arkitektens trøst er godt på vej til at overtage hyldetræet.

Mon ikke jeg snart kan vise fine blomster frem fra clematissen?

Hængekøjen indbyder til en lur under birketræet.

Jeg fik smidt net over ærter og jordbær inden fuglene tager for sig af retterne.

New Dawn-rosen trives tilsyneladende i drivhuset og står pludselig med en masse knopper, store som små.

Tomater og agurker vokser også godt derinde!

Det er vist snart agurketid :-)

Fik lidt forskellige frø billigt i Kvickly og fik dem sået i sidste uge, og se nu allerede hvor de vælter op!

Anemonerne bliver ved og ved...

Rølliken springer vist snart ud.

Men mon ikke indianermynten kommer først?

En stjerneskærm i fuld blomst

Noget andet der bare bliver ved og ved, er mine geranier.

...

Og her...

Sørme også her.

Her vokser en clematis og ærteblomster godt til og nyder støtten fra de smukke espalier.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar