søndag den 29. juni 2014

Nogle gange er man heldig!

Det føler jeg ihvertfald, at jeg var i fredags! Jeg var et smut i Bilka, for at finde et plantestativ til min New Dawn-rose, og var så heldig, at finde dette Claus Dalby-stativ sat ned til 250 kr - ved ikke om det er et landsdækkende tilbud, kunne ihvertfald ikke lige finde det i tilbudsavisen, men jeg cyklede hurtigt hjem og fik manden sendt afsted i bilen efter et. Så nu har rosen fået nyt hjem. Håber den synes om det, og vokser sig stor og fyldig hurtigt - det er ved at være lige op over med blomstringen nu (hvilket også var hvorfor jeg tænkte den så småt skulle have noget støtte).

Når jeg lige bliver helt sikker på placeringen, skal rosen nok graves ned i stedet for at stå i en spand.

Den store fine hortensia hapsede jeg også med hjem, til en flad halvtredser - den er altså flot lige nu!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar