fredag den 20. juni 2014

Inspiration

For dem der kender mig, er det vist ingen hemmelighed at jeg elsker bøger. Derfor har jeg da også søgt inspiration og hjælp i havebøgerne mere end én gang. Samlingen herhjemme vokser lige så stille, men det er altid en fast stak jeg finder frem, når jeg vil sidde og bladre lidt og suge til mig af billeder. I øvrigt kunne min samling af Claus Dalbys bøger sagtens udvides - har vist pløjet dem alle igennem (tak bibliotek), men så smukke bøger kan sagtens tåle, at blive bladret igennem igen og igen.

2 kommentarer:

  1. Jeg kender det - jeg elsker havebøger. Der er masser af inspiraiton og masser af råd og erfaring som bare siver ud fra siderne.
    Og selv om man har læst dem én gang - så er der altid noget godt at finde i dem.
    Mange hilsner og god weekend
    Susan

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt, at det ikke kun er mig der kan agere læsehest imellem havebesøgene - du må endelig nævne dine yndlings! :-)

      Og i lige måde :-)
      Fru Due

      Slet