tirsdag den 3. juni 2014

Lidt af hvert

Ja, overskriften beskriver min aften i haven meget godt. Jeg har fået nippet og luget lidt; bundet den hæk op, som vi plantede sidste år; delt og pottet en fredslilje fra stuen om; gået en tur med kameraet - og altsammen til lyden af Metallicas opvarmning oppe fra Fængslet, ikke lige den typiske havemusik :-)

Et kig i haven, hvor græsset mangler en slåning, men regnen kom mig jo i forkøbet i dag.

Mit oliventræ, som jeg troede var afgået ved døden, men pludselig skød det ud med små grønne blade. Den skal vist studses lidt, dog - det er ikke alle steder der er kommet friske skud.

Rølliken (så vidt jeg husker?) skyder fint op i staudebedet.

Det samme gør indianermynten, det bliver spændende at se dem i blomst.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar