tirsdag den 12. maj 2015

Havevejr

Det må man sige vi havde i aftes, lunt og vindstille var det, så manden og jeg udnyttede det og skyndte os ud da barnet sov. Jeg fik ordnet hist og pist, luget ukrudt i staudebedet og fejet sand i fugerne på vores flisegang, og manden fik gjort terrassen færdig ved legehuset - nu mangler bare de sidste brædder at blive skruet fast på selve verandaen af legehuset, og så skal vi have lavet låg til sandkassen og sat shingles på taget.




Rundt om i haven (faktisk overalt) har vi klokkescilla, og de blomstrer nu - selvom de spreder sig som bare pokker er de hjerteligt velkomne her hos mig, for lige om lidt er de alligevel visnet væk igen og ikke til gene for nogen.


 
Og til slut noget slet ikke have-relateret: Jeg vil  bare lige advare om, at der jo nok snart indløber total tavshed fra min side af i en kortere periode - vi venter og venter lige nu på hende her lillesøster, som gerne skulle melde sin ankomst lige om lidt. Bare så ingen tror jeg er stået af haveræset her midt i foråret... ;-)


1 kommentar:

  1. Hej Stella - Det lyder skønt. Glæder mig meget på dig og din families vegne. Du er med i lodtrækningen om min bog. Tak for din deltagelse.

    knus
    Eva - aka evigglade.blogspot.dk

    SvarSlet