tirsdag den 17. marts 2015

Forårsfarver og solskin

Det må være opskriften på godt humør! I dag har vi haft det skønneste solskin og lune temperaturer, så vi rykkede ud i haven og nød eftermiddagsmaden badet i solstråler, efterfulgt af et par timer med leg og lidt havearbejde.

Foråret begynder virkelig at kunne spottes derude, her krokusser i forskellige farver.

Tulipanerne vælter frem, dem er jeg spændt på at se!

Her titter små rarbarberknopper frem, mmm!

Mine hvidløg ser heldigvis ud til at lykkedes, selvom de først kom i jorden 1. november.

Her resultatet af flere ugers riven af græsplænen her og der, når jeg har orket det, mangler desværre stadig halvdelen, hurra! Jeg er virkelig glad for vores birketræer, men de har altså også sine ulemper.



2 kommentarer:

  1. Hvor sker der bare meget derude for tiden.... det er SÅ smukt med dine forårsbebudere :-) Og sækkende med haveaffaldet vidner om hårdt arbejde - men også om at nu er vinteren forbi. Når plænen viser sig igen, så tænker jeg på sol og sommer... også selv om vinden stadig bider lidt i kinderne.
    Mange forårshilsner Susan

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det går stærkt for tiden, selvom frosten stadig lurer om hjørnet - men det må jo betyde, at vi trods alt er på vej mod varmere tider :-)

      Mange hilsner
      Stella

      Slet