søndag den 2. oktober 2016

Success after all!

Noget jeg har kæmpet lidt med i år, har været mine porrer. Det er første gang jeg prøver kræfter med dem, og de første jeg selv forspirede blev da heller ikke til noget, men det tog ikke modet fra mig, så jeg købte en bakke med små planter i Bilka sidst på foråret og plantede ud i stedet. De har også set ret sølle ud lææææænge... Men se nu her! Fine lækre porrer, som begynder at nå en acceptabel størrelse dukker nu op i haven! Perfekte i suppegryden med kartofler, et drys bacon og purløg på toppen og nybagte suppebrød - uhm!


Og så beklager jeg den totale stilhed - min tid render, ingen ved hvorhen. Jeg når aldrig så langt som til computeren om aftenen, inden klokken slår sengetid, og blogger + ios har endnu ikke villet samarbejde for mig på telefon eller ipad. Jeg har dog en stribe indlæg linet op til de næste par dage, så stay tuned!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar