tirsdag den 24. februar 2015

Ups

Ulykker kan man hurtigt lave med sit dankort inden for rækkevidde og manden ude af huset - men se nu alle de skønne sager, som er på vej til mig fra Blomsterverden. Jeg opdagede, at de har dahlia billigere end dem jeg havde luret på i Bilka - de er jo så heller ikke blåstemplet af Claus Dalby, men lur mig om ikke jeg får smukke blomster i overflod til sommer alligevel. Derudover røg der sager i kurven til drivhuset og køkkenhaven - jeg glæder mig altså til sommer!

De smukke dahlia:






Derudover kom der en portion ranunkler med. Jeg havde desværre ikke held med dem som blev lagt i 2013, så nu prøver jeg igen...


Til drivhuset og køkkenhaven kom der følgende med:
  • Havekarse
  • Gul tomat 'Citrina'
  • Gulerod
  • Squash
  • Vandmelon 'Sugar baby'
  • Minimajs
  • Tomat 'San Marzano'

Så mangler jeg vist bare ærter og salat til årets køkkenhave.

2 kommentarer:

  1. Jeg har også handlet med Blomsterverden - udmærket firma, som har stor erfaring med dahlier.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder godt - det er ihvertfald også effektivt, ordren er allerede afsendt :-)

      Slet