lørdag den 24. maj 2014

Uvejr

Ja, uvejret nåede også hertil i løbet af natten til igår. Torden og lyn, hård regn og hagl - men hen ved kl. 10 fredag formiddag var det ovre, og jeg kunne gå en tur i haven og konstatere at jeg slap ret billigt fra det. Lidt halvtriste bellis er vist det vildeste det resulterede i her. I løbet af fredagen og i dag har jeg kunnet se i en af havegrupperne på Facebook, at alle desværre ikke slap så billigt fra det - øvøv.


I dag har ikke været havedag her på matriklen, da vi har været væk det meste af dagen, men jeg kom da ud og trak to store spandfulde ukrudt op under hækken her til aften, til lyden af babygrin fra sansegyngen.

Imorgen skal vi gerne ud og have ordnet lidt småting. Nu må vi se hvor meget vi når, men de hækplanter vi satte sidste år skal ihvertfald bindes op, for de vælter lige nu ud over det hele, og så skulle jeg gerne nå forbi Jem & Fix efter en kapillærkasse og plantesække, så jeg kan få agurkerne ud i drivhuset - de fylder næsten hele vinduet nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar