søndag den 31. januar 2016

Første projekt

Det første projekt, som springer mig i tankerne for den kommende sæson, er at få mere styr på farverne i mine staudebede. Især det ene er stukket lidt af fra det oprindelige Barbie-bed i lyserøde og rosa nuancer med besøg af lilla lupiner, mørkerøde løvehaler og georginer der heller ikke helt levede op til farve-forventingerne. Jeg vil prøve løbende at få rokeret lidt rundt og så se om en større omrokering er påkrævet til efteråret - det hele har den bonus, at så bliver der garanteret plads til lidt nyt ;-)

Lidt billeder af bedet fra sidste år:






1 kommentar:

  1. Jeg har lovet mig selv ikke at pille ved det store staudebed - det skal have ro endnu et år så jeg kan se om plantestrategien har virket. Meeeen heldivis er der andre steder der trænger til en opstramning, så jeg lægger også planer...
    Hilsen Henrik Havehjerne

    SvarSlet