torsdag den 10. september 2015

Børn og blommer

Det er ikke meget der kommer fra min side pt., men det er altså fordi de der børn stjæler alle mine vågne timer. Både børn og ukrudt trives dog, så jeg har sluttet fred med det og tænker jeg vender stærkt tilbage til havearbejdet næste år - ukrudtet kommer jo igen, men det gør min lille baby ikke. 

Lidt bliver det dog til derude og således kunne jeg den anden dag komme på blommerov i haven, mens den lille frk. tyksak lå i sin barnevogn og kiggede op i trækronen og den store tumling kunne kravle op på en stol og hjælpe, og således fik vi plukket lidt blommer, som skal forvandles til sød marmelade imorgen.


2 kommentarer:

  1. Det lyder hyggeligt og ser rigtig lækkert ud.

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet