onsdag den 3. september 2014

Blomstrende sensommer

Vi har jo netop passeret 1. september, så nu siger kalenderen officielt efterår - men når jeg ser disse billeder og kigger ud af vinduet er det bestemt ikke den fornemmelse jeg får.

En lille forglemmigej titter frem i en krukke, mellem hvad jeg tror er ukrudt, men pga. mit "tror" får det lige lov at stå indtil jeg ved.

Sct Hans Urt i blomst

'Queen Anne' bliver bare ved og ved.


 En lupin tv. og staudesalvie th.

Georginerne

Den som jeg stadig ikke lige har fået tjekket navnet på.


  Hedelyng og lodden løvefod tv. og stjerneskærm th.

Den smukke hortensia, som er gået fra hvid til støvet rosa, men det har kun gjort den smukkere, hvis du spørger mig.

Flittiglise

Pelargonierne i drivhuset trives

En "hjalp" mig med at hænge vasketøj ud i det dejlige vejr....... :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar