mandag den 21. april 2014

God påske!

Påsken er over os, og vi har tilbragt de sidste par dage i sommerhus ved Vestkysten. Jeg troede så lige, at jeg skulle hjem og udnytte det gode vejr i haven, men nej - det startede så fint og lunt i morges, men så trak det hurtigt sammen og blæste op, og omkring middag begyndte det at dryppe. Øv. Jeg nåede dog at få flyttet lidt rundt i bedene, da jeg havde en rhododendron og en hyld, som skulle plantes og nogle ribsbuske og en ribes der skulle flyttes. Meget mere blev det desværre ikke til i dag - jeg nåede dog at komme ud med kameraet i morges, så jeg kan fremvise de nye krukker og hvad der er sprunget ud siden sidst.


Smukke italienske krukker med oliven på.

Og nogle mindre med tungekant...


Pinseviolerne er godt igang

Nyplantede akelejer (og hvordan vender man billedet? Den ligger dem ned, når jeg uploader...)

Blommetræet i blomst - kirsebærtræet er også godt igang.

Ingen tur til vandet uden at der samles skaller - jeg havde hele familien sat i sving og fik denne smukke samling med hjem til at pynte i haven. Jeg bruger dem fx til at dække jorden med rundt om mit oliventræ.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar